Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2011 14:22 - Размисли и страсти на един новоизлюпен рафтър-еколог
Автор: excuzeme Категория: Забавление   
Прочетен: 1299 Коментари: 1 Гласове:
1



 Понякога много ми се иска да разкажа за някое мое преживяване, но в повечето случаи се отказвам защото вследствие на емоциите изпадам в някакво тъповато и усмихнато състояние, което ликвидира всякаква потребност за споделяне. Но сега ще ви разказвам, че чак и ще размишлявам над някои неща, които доста силно ме впечатлиха.

Накратко – предварително организирано събитие от AdventureNet, за което разбрахме от Фейсбук.

image

 

Честно казано изобщо не му мислихме, просто го решихме десетина дни по-рано -  „Там сме!”. Идеята да свършим нещо смислено и полезно - доколкото успеем да почистим участък от река Струма,  ни се стори чудесен повод да изкараме един уикенд с приятели далеч от София, съчетавайки няколко активности в приятна компания сред природата. Самата аз не бях ходила натам и всичко за мен беше в голяма степен едно огромно любопитство. Любопитството ми наистина нещо много силно изразено при мен и дори тренирано, и овладявано с годините, все пак си е любопитство.

Дойде седмицата, за която бе планирана акцията наречена „ЕКО РЕГАТА ЧИСТА СТРУМА”. С приятелите се организирахме за пътуване, палатки, спални чували и т.н. оборудване,  и в събота по обяд потеглихме към Кресненското дефиле. Изумителна красота е там, казвам ви!

imageОще докато се оглеждахме за табелата, която да ни отведе до кемпа, видяхме хора край пътя и по брега на реката, които почистваха и събираха боклук в чували – вероятно часове преди ние да пристигнем. Поизложихме се малко с късното тръгване, но още щом пристигнахме на сборния пункт, бяхме ориентирани накъде да идем с колата, за да се присъединим към почистващите екипи.

Естествено като закъсняли, срещнахме лекото неудобство, че за нас липсваха ръкавици, но бързо извадихме найлонови пликчета от багажите ни. За жалост "ръкавиците"  заминаха в трънките, но за да продължим напред решихме да идем в Кресна с колата и да си купим ръкавици от аптека. В тоя момент се почувствах доста виновна, защото...[още]

Размисли и страсти на един новоизлюпен рафтър-еколог

 



Гласувай:
1



Предишен постинг

1. zaw12929 - Интересен ден! Успех!
29.10.2013 11:12
Интересен ден! Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: excuzeme
Категория: Забавление
Прочетен: 76927
Постинги: 39
Коментари: 10
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930